Wij zijn Stichting PCOS Nederland

Stichting PCOS Nederland wordt volledig gerund door een groep vrijwilligers.

Een groep dames die op één of andere manier een connectie hebben met PCOS. De meeste van ons hebben zelf PCOS en zitten, door het verschil in leeftijd, in diverse stadia van PCOS.

Wij zijn een enthousiast en gedreven team, dat deze stichting naast onze fulltime banen tot een groot succes willen maken.

Het bestuur
Voorzitter | Roos Knoote
Secretaris | Maurena Maarsen
Penningmeester | VACANT
Algemeen bestuurslid | Marcella van Dijk

Benieuwd naar de gezichten achter stichting PCOS Nederland? Wij stellen ons graag voor op onze voorstelpagina.

Hier werken wij aan

Stichting PCOS Nederland wil een brug bouwen tussen arts en patiënt. Wij streven er naar dat er meer bekendheid komt rondom PCOS, dat er sneller een juiste diagnose wordt gesteld en er meer bewustwording rondom PCOS komt bij o.a. (huis)artsen.

Wij willen meer lotgenoten en hun naasten informeren over de diverse stadia van PCOS, de diverse behandelingen, omgaan met PCOS en hoe verder als er geen vervulling van de kinderwens is. Dit willen wij graag doen door een aantal keer per jaar een informatiedag te organiseren (op groot- en kleinschalig niveau) op diverse locaties in Nederland.

Naast onze website, verstrekken wij folders die wij aanbieden in wachtkamers bij onder andere huisartspraktijken en fertiliteitsklinieken met daarin alle informatie en vragen omtrent PCOS.