Help mee!

Photo by Micheile Henderson on Unsplash

Om onze stichting draaiende te houden werken wij alleen met vrijwilligers. Op vele vlakken kunnen wij hulp gebruiken: fondsenwerving, patiënten dagen, onderhouden van de website en/of social media, teksten (her)schrijven, marketing en nog veel meer!

Meld je aan!

Zet je talent in voor vrouwen met PCOS. Wij zoeken nog lotgenoten die als vrijwilliger bij de stichting willen helpen met het binnenhalen van fondsen en/of geld, opstellen van teksten voor externe communicatie, onderhoud van de website, actief beheer van onze social media pagina’s, etc.

Interesse? Mail naar stichtingpcosnederland@gmail.com.

Help met geld

De betekenis van PCOS is voor velen nog een grote vraag. Er is nog weinig over bekend maar via de stichting willen we dit veranderen! Hiervoor hebben we financiële middelen nodig om bijvoorbeeld deze website te onderhouden, maandelijkse kosten aan het boekhoudprogramma en de betaalrekening, flyers te drukken voor verspreiding bij huisartsenpraktijken en ziekenhuizen, het houden van patiënten informatiedagen en andere evenementen.